Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 4 de novembre del 2018

Diari de bord. Data estelar: 041118. Dia 31

Ahir vaig comprar el meu primer "blablacar": 16 euros per anar, avui a les quatre de la tarda, de Lotte a Kolhn. Evidentment, qui hi va és el noidelamare, el qui, fins ara, m'ha fet comprar tot de bitllets estrambòtics (un d'autobús de Cardiff a Londres, un d'avió de Hanoi a Ulan Bator ...) via missatge de Facebook i en idiomes dels que no en tinc gaire idea, començant pel meu english potato level.

Què per què se'n va de Lotte a Kolhn? Doncs si no us ho ha explicat a vosaltres, a mi tampoc. Res, una nota més per a la bitàcola.

2 comentaris:

  1. Això no ho arreglaríem amb un 'si hi vols anar, t'ho pagues tu'?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Naaaa, als fills se'ls malcria, sinó per a què els has tingut? A més, aquest em surt baratíssim :)

      Elimina

ràpid, que el món s'acaba!