Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 13 de maig del 2019

Diari de bord. Data estelar: 130519. Dia 29

- Per molts anys fillet del meu cor! T'estàs apropant perillosament a la trentena! Espero que estiguis bé, encara a Grècia? què estàs fent? i el teu amic?

- Merci mareeee! Bé, almenys encara conservo quasi tot el pèl. Estic a Grècia, si, avui he tornat a la ciutat que portava 3 dies a la platja amb uns hippies perroflautes. I el meu amic bé, demà tenim cita amb l'advocat i veurem que cal fer amb la petició d'asil. Per casa tot bé?

- Si, anar fent.

Avui, a les 11:03 ha fet 29 anys. I la broma del pèl és perquè sempre diu que li està durant més que a son pare. Coses de família.

4 comentaris:

  1. No tinc res a dir contra la calba del pare; m'ho diràs a mi! Això del pel està mal repartit, però m'agrada tant quan abunda, com quan no hi és.

    ResponElimina
  2. La teva paciència és infinita. Si fos mon fill ja li hauria caigut el pèl ja fa molt temps.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si fos ton fill tu també tindries la paciència infinita :)

      Elimina

ràpid, que el món s'acaba!