Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 4 d’agost del 2022

Diari de bord. Data estelar: 040822. Dia 18

Aquest dimarts:

- Ei mare, ja tinc els diners al compte, on t'ingresso lo del vol?

- Deixa-ho, Sant Jordi ja ha passat. Estalvia per quan m'hagis de portar a una residència.

- Ha ha, ok, merci. Val per un parell d'aniversaris.

- Vinga!

Tant ell com jo sabem que això no s'acomplirà i que tampoc hi ha res de mal. 


Ahir a les 12 de la nit:

- Ja estic a l'aeroport de Colònia, d'aquí a una hora i mitja surto cap a Istanbul.

- Ok, ves informant de tant en tant. Una abraçada molt forta fill.


Ens mirem, el meu home i jo, amb cara d'estranyats. Tanta comunicació -penseu que hi ha hagut anys en els quals no hem parlat ni un quart d'hora- ens atabala una mica. Ja ens hi acostumarem, és clar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ràpid, que el món s'acaba!