Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 22 de març del 2018

Diari de bord. Data estelar: 220318. Dia 29

M'arriba un whats del meu home que volta pel terrat amb les maduixeres. Un link que m'adreça a una web de compra d'un bitllet de tren i la còpia del missatge del meu fill petit:

- Esta en alemany xd es de laeroport d memmingen a horb, a les 2:17 i son 21€
  X cert pare, em podrieu reservar aqst bitllet de tren?

I son pare, que el més estranger que parla és el castellà, m'ho passa, és clar.

Vaja, que ja em tornen a encolomar la compra de bitllets en estranger de fora, com si jo sabés idiomes!

Després de vàries pàgines fent clic i consultant el Google Translate (per cert, no he trobat el botó de "tiren millen, menys cuenten i menys propaganden conyen"), contacto amb el meu personatge petit:

- Hola fill, pots comprovar que ja tens el bitllet?

- Suposo q si, m'acaba d'arribar un email dient coses en alemany. Gràcies!

- Ja veig que en saps tant tu com jo. Amb la feinada que m'ha costat i després em ficaràs en una residència! ^^ (que se senti una mica culpable, coi!)

- Mein deutsch ist gut! Danke meine mutter du bist eine gut Frau!

- #vergesanta. Ho llegeixo i ho entenc, deu ser alemany P-1.

- Sí, bastant bàsic. XD

- Petons!

Ah! i per cert, el bitllet ha costat 24 €, 21 € era pels menors de 26 anys! Se m'està fent vell.

4 comentaris:

  1. Però el més important és que no ha negat que et posarà en una residència.

    També he entès el seu missatge, però per alguna cosa vaig estudiar tres anys alemany en una altra vida...

    ResponElimina
  2. farem una residència de bloggers......

    ResponElimina
  3. Una residència es massa cara, jo crec que l’opció de l’accident fortuït quan ja no siguis útil serà la més pràctica

    ResponElimina
  4. teniu raó, o me la pago jo o millor deixar-ho córrer ;)

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!