Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 25 de març del 2023

Diari de bord. Data estelar: 250323. Dia 9

Xat familiar. 

- Ei pares, demà passat marxo d'Adiyaman cap a Hatay.

El pare: Molt bé fill, ves informant.

- De moment tot b x aqi, no se exactament q mespera alla pero hi vaig amb un turc q va a colaborar amb algun grup, dema li preguntare millor amb el traductor, algo de cascos vermells (blancs?) si no ho vaig entendre malament. Es veu q a Hatay esta mes destruit q aqi.

La mare: es parla molt de què hi ha còlera. Ves amb compte.

- Cony xD. Jo porto dos dies malalt amb cagarrines, pero avui ja em trobo millor.

La mare: ts. Procura.

- No se q puc procurar

El germà: No beguis aigua dels bassals XD

La mare: Ja ho sé, però jo sóc ta mare i només tinc frases convencionals i una espardenya. Així pateixo menys.

- Intento no beure dels bassals, pero son tant temptadors a vegades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ràpid, que el món s'acaba!