Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 25 de maig del 2017

Títol

De tant en tant -potser encara trobaria algun apunt similar- m'agafa per imaginar-me els títols dels llibres que mai no escriuré. Ara, que em toca demostrar al professor que sé què és el que han escrit tot de barbuts sobre el pensament humà, me n'adono d'unes quantes mancances en aquest camp. Per tant, us passo els títols dels assajos -m'he canviat de bàndol- que algun dia perpetraré.

- Ontologia amb fogots, el foc intern i l'ésser.

- Epistemologia del mal de queixal amb fogots, també. Es possible concentrar-se amb tant de foc intern?

- La maduresa femenina: càstig o venjança?

- La transparència és un grau.

- El sobrepès, el cortisol, la dieta i el gat Nietzsche.

- No és sobrepès, és la torna.

. Els bolquers de la iaia i com és que encara no n'he de portar al rebuig els de cap nét? Carta als fills.

Bé, ja tinc gran part de l'obra feta, ara només em cal desenvolupar els títols. Càsum sant Foucault!

1 comentari:

  1. Ja veig que el teu fort seria l'assaig. No crec que et fos difícil desenvolupar els títols, segurament l'escriptura fluiria sola.

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!