Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 17 de desembre del 2017

Lliçons d'anatomia

Porto una setmana condemnada a la immobilitat per imperatiu lumbalgial. Gràcies a aquesta incidència, he pogut aprofundir en l'estudi de la relació indestriable entre el meu fill petit, son pare i el meu nervi ciàtic. Ah! i el 155, és clar. La ciència sempre avança i jo regalo el meu estudi a la comunitat científica, amb proves de laboratori contrastables -ja m'ho direu quan convisqueu uns dies amb ambdós desencadenants, o amb els tres.

2 comentaris:

  1. M'estàs dient que t'estàs petant la campanya electoral per la lumbàlgia? Ídol.

    ResponElimina
  2. doncs ... sí. suposo que la pre-campanya em va rematar. i és que no et pots fer vella a cap preu!

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!