Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 8 de maig del 2018

Diari de bord 2. Data estelar: 080518. Dia 7

Avui m'havia sentit la reina de l'univers fent l'etapa completa i en molt poques hores. Les cames responen la mar de bé fins a Santo Domingo de la Calzada. Fins i tot he visitat les gallines de la catedral i m'he enfilat a les defenses. Però hi havia quelcom que no em quadrava i he anat al centre mèdic. Bé, o quatre dies al pairo esperant que el meu peu dret es recuperi -la dreta sempre és el problema, arreu- o prenc un autobús que surt a la 1:20 de la matinada cap a l'Estació del Nord de Barcelona.

Barcelona sempre és la resposta correcta. Imagino que l'any vinent Santo Domingo de la Calzada i les seves gallines continuaran al mapa. Ha estat divertit.

4 comentaris:

  1. Què ha passat? Si havies pogut fer l'etapa sense problemes, i a més sobrada, quina mena de problema ha sorgit??

    ResponElimina
    Respostes
    1. a part de l'esvoranc al taló se m'han fet butllofes sota l'única de dos dits, no m'havia passat mai, i no em puc ni calçar.

      Elimina
  2. el camí fa anys que està posat, la salut primer i a caminar més endavant.

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!