Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 18 de febrer del 2015

Foto


5 comentaris:

  1. Hahaha, el meu candidat també ho va anar a fer l'altre dia, quin postureooooo! Si total, després els cartells estan fotoshopats a sac. Ara et buscaré a veure si a la foto oficial portes orelles de koala realment!

    Iep, no diguis 'Vota...' que no es pot dir, que no estem en campanya encara (...hahahahahaha...), digues que ets molt guai, que ets la millor, que faràs un #Nou..., però vota no, caram, no facis trampes.

    Me'n ric de la política, som una colla d'inútils tots.

    ResponElimina
  2. Ah, els alcaldables han d'anar ben guarnits a les fotos, però el gran líder pot seguir sortint a fer conferències amb el polar, ell sí. Aquesta és una altra...

    ResponElimina
  3. La meva preocupació és que no se'm vegin les orelles de koala. Jo no votaria mai ningú que no dugués orelles de koala :( ai!

    ResponElimina
  4. M'ho podries definir una mica millor? M'agradaria saber si el meu candidat porta orelles de koala...

    ResponElimina
  5. Són les imposicions de la fama... ;-)

    Endavant i que aquesta sigui l'única claudicació!

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!