Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 19 de desembre del 2018

Diari de bord. Data estelar: 191218. Dia 76

Per fi a casa!

Hem estat esperant més de mitja hora a la T1. Jo m'havia deixat el mòbil a casa (m'ho hauré de fer mirar, últimament me'l deixo molt. Ves a saber que m'està dient l'inconscient) i son pare se l'havia deixat al cotxe. Finalment, va al cotxe. Ens havia estat trucant, ha arribat a la T2. No comment.

Ha passat la nit en un autobús cap a l'aeroport de Frankfurt, avió fins a Palma de Mallorca (normal) i avió cap a Barcelona. Arriba cansat i afamat. S'ha rapat el cabell. No sembla massa prim. Ha estat cuinant, en un equip de 8, per a 300 persones i, en un equip de 2, per a 150. Cuina vegana. De tant en tant diu que s'escapava a menjar un kebab.

Novetat d'aquesta vegada: sarna. Diu que curada.

Comencem a posar rentadores i assecadores a 60º, tovallola unipersonal i observació de la pell, que ja se sap.

Diu que al gener se'n va a Còrdoba a ajudar a un amic a arreglar una vella casa familiar. Després anirà a Grècia a acompanyar un amic siri en l'apel·lació de la seva sentència.

Definitivament, sense ell la vida seria molt avorrida.

2 comentaris:

  1. El meu procés de vasectomia ja està a punt de confirmar-se.

    ResponElimina
    Respostes
    1. hahahahahaha no home nooooo que, en el fobmns, és molt divertit ;)

      Elimina

ràpid, que el món s'acaba!