Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 28 de gener del 2022

Diari de bord. Data estelar: 280122. Dia 48

Jordi: Ahir em van robar la motxilla, amb el fogonet a dins 😂 però vaig trobar el lladre que m'ho va tornar i es va disculpar. Lisboa és un caos.

Pare: 😂😂😂😂 A nosaltres ens van voler robar i una dona ens va avisar, el lladre li va dir de tot.

Jordi: 😂😂 Jo ja ho donava per perdut, però el tio es va presentar al cap de dos hores on dormim a demanar-nos menjar, ja pensava que havia estat ell així que el vaig seguir i me'l vaig trobar intentant entrar una cadira d'oficina (també robada del campament de homeless on estem 😂) a una casa abandonada i, al final, em va convidar a entrar i m'ho va tornar tot 😂 li vaig regalar un paraigües que m'havien regalat 😂😂😂😂

Pare: 😂😂😂😂

Jordi: el tio havia viscut a Marató durant un temps, això em va donar punts.

Pare: Vaja, un artista.

Jordi: Bé, no el culpo, però ja li vaig dir que vagi a robar a la zona turística no a un campament de vagabunds 😂

Mare: 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Pare: 🤪

Marc (fill gran): Amateur ...

Jordi: Sí, ahir una ionqui ens explicava que havia robat una bicicleta elèctrica i l'havia carregat durant dues hores muntanya amunt i li havien donat 20 euros. I que des de llavors havia deixat de robar 😂 Per la motxilla, el fogonet i el paraigües li haurien donat 5 euros i encara gràcies 😂

Pare: Collons, la podia haver robat carregada!

etc.

Res, que avui al Whatsapp familiar hi havia més moguda perquè és l'aniversari del pare de la criatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ràpid, que el món s'acaba!