Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 12 d’octubre del 2022

Diari de bord. Data estelar: 121022. Dia 83

 Del grup de Whatsapp "Pares i fills"



Jo: Glups!

El pare: Això és d'ós?

Ell: Si, Tb nhem vist duna manada de llops. I dun baby os

El pare: Carai!!!

El germà: Són fresques

Ell: Bastant

Jo: En quin país estàs?

Ell: Georgia




Jo: Al teu, vaja. Jordia 🤪

Ell: Si, aqi quasi tothom es diu georgi

Jo: Veus? Diuen que és molt xulo

Ell: Aixo es un glaciar al q ens vem enfilar abans dun 5000




Jo: ^^ Té,  mira, els Encantats 🤪

El pare: Molt xulo!!!

Sé que ho fa per tranquil·litzar-nos, però, ves, què voleu que us digui, això dels óssos i els llops a tocar no es pot dir que sigui gaire tranquil·litzador. Tanmateix, amb l'experiència acumulada, diria que no passa d'una anècdota simpàtica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ràpid, que el món s'acaba!