Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 22 de maig del 2014

BQTP Tanque parèntesi

d'aquí
Faltava mitja hora perquè l'autor fos a la parada per signar-ne exemplars i no em vaig poder esperar. Tenir un llibre signat per l'autor és una anècdota, tenir un llibre "gairebé signat per l'autor" n'és una altra. Potser gairebé tan (poc) interessant. Perquè, al final, el que vols és dialogar amb qui escriu dins els fulls i dins el cap.

La portada em sembla fantàstica, tota la meva admiració pel dibuixant Oriol Malet. I el llibre, si ja ets fan d'en Martí (Rasoir Electrique) no et decep. Els jutjats, el sexe, la iaia, el sexe (ho sento iaia), en Matt, el sexe, la política, el sexe, l'amor (?), el sexe ... Ningú ho diria, però el llibre també parla de sexe.

Electrique, Martí R. (?). Busca qui t'ha pegat. Tanque parèntesi. Barcelona, 2014. Labreu eds.

Catalogació: tenint-lo al blog potser no me l'hauria d'haver comprat? Doncs no me'n penedeixo gaire.

1 comentari:

  1. Va sortir la ressenya al Suplement Cultura del Punt- Avui. El tinc a la llista de pendents

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!