Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 19 de juny del 2014

Diari de bord. Data estelar: 190614. Dia 2

La valentia és la inconsciència i la covardia el coneixement? El coneixement ens fa febles, ens castra?

He arribat a passar por pel món, veritable por, la por del saber que no ho contaràs. I contar-ho no em fa relativitzar aquella por, ans el contrari, em fa agrair -a qui? a què? a res- el fet de ser aquí, viva, o gairebé.

Aquesta por era controlable, m'afectava a mi. Ara afecta a aquells pels quals estic ensinistrada a defensar de tot i de tothom. I resulta incontrolable.

Baixant d'Aneto enmig d'una tempesta de llamps i trons vaig pensar que potser algun dels llamps que queien ben a prop era per a mi, i vaig tenir por. Vaig mirar endavant, al meu company, i vaig pensar que si el llamp fóra per ell seria encara pitjor.

Morir deu ser dolent, veure morir és pitjor.

2 comentaris:

  1. Com que veig que t'agraden els llamps (ben amagat que ho portaves, eh!) aquí te'n deixo uns quants... sense que corris cap risc:
    http://veinsdesarria.blogspot.com.es/2014/06/tempesta-sobre-collserola-17-de-juny.html

    ResponElimina
  2. Hi estic d'acord, però no et posis melodramàtica encara. No hi ha motius per tenir por encara, encara que la por ens acompanya sempre, i la de perdre algú tan proper encara més.

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!