Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 5 de febrer del 2016

9. El efecto Marcus

d'aquí

Un policia desesperat, amb un passat per redimir, un ajudant suposat refugiat sirià? iraquià? una secretària ben boja. Casos vells, irresolubles o no. Qui s'imagina una Dinamarca profundament racista, plena de màfia, prostitució, mendicitat, pederàstia, estafes a dojo ... Si fem cas dels ambients d'aquestes novel·les, a mi que no em busquin al nord d'Europa!
 
Adler-Olsen, Jussi. El efecto Marcus. Madrid, 2015. dgt. Maeva

Catalogació: De "Los casos del departamento Q" en vaig veure un parell de pel·lícules i em van fer gràcia. L'e-book també és un al·licient per acabar caient en la compra dels llibres. O sigui que vaig passar de la pantalla al llibre i la cosa ha millorat. Potser sí que és al nord i hi fa més fred, però, a part dels noms impronunciables de la geografia danesa, per la resta et trobes en territori conegut.

2 comentaris:

  1. No, si després de voltar la Seca, la Meca i les Valls d'Andorra on millor ens trobem és a casa... Ja volia dir jo.

    ResponElimina
  2. No cal que ho juris Olga, malgrat tot, sempre és molt millor la balconada :)

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!